Iron вот урок полезный)
http://gamecore3d.gcup.ru/publ/characters/nastrojki_kamery_vid_ot_tretego_lica/8-1-0-18
там вообще много статей полазий по сайту) Я сама только вчера скачала GameCore)) Если что пиши, будем разбираться вместе..
Добавлено (04.02.2011, 18:01)
---------------------------------------------
Хм у меня вот вопрос.. Максимум к объекту можно в программе применять 60 костей.. у меня костей 124..
Bone - A bone is a part of a skeleton which is used for animating an object, usually characters. There is currently a limit to the number of bones that can be attached to a single mesh or vertex: The 4 bones with the most influence will be used for each vertex, and each mesh can have a maximum of 60 bones. The engine can handle more than 60 bones per object, but it will have to be split into multiple meshes so no more than 60 bones are attached to each. If the smoothing/normals match where the mesh is split then it will still appear as if it is a single mesh.
как?